Leon FR 2.0 TDI/GT22

Tarłosz
EX klubowicz
Posty: 63
Rejestracja: 4 wrz 2012, o 13:40
Auto: Leon FR/GT220
Lokalizacja: w-wa
Kontaktowanie:

Leon FR 2.0 TDI/GT22

Post autor: Tarłosz » 25 lut 2014, o 16:25

Jako, że dawno nic nie pisalem nic nie wstawialem wiec pokazuje wykres
Auto wiadomoego pochodzenia w moich rekach od 2 lat bedzie.
Z braku mozliwosci i czasu zajeciem sie samochodem przez poprzednią stajnie gyż samochod poprostu przestał jezdzic, wybrałem stajnie Unitronic ktora znam od 12l i nigdy sie nie zawiodłem.
Turbo po regeneracji, gruszka po naprawie, nowy sterownik gdyz poprzedni okazal sie z bledem elektronicznym sprzęgła, nie wnikam co i jak, Jesli bedzie trzeba wypowie sie na ten temat zainteresowany. Generalnie auto odzylo.
Rok temu wymiana wtryskow na akcji serwisowej.
Wykres pokazuje moce na nowym sterowniku i po pragramie Unitronic przed i po regeneracji turbo i ogolnym przeglądzie.
Wynik powtarzalny, roznice 2/3 PS i Nm, pokazany slabszy wynik
Dodam ze teraz w koncu mozna jechac za mną bez stresowo, czysto z rury jak przystało na auta z DPF:)
Pozdrawiam
Załączniki
1509079_749506095061602_1890020710_n.png
1509079_749506095061602_1890020710_n.png (96.1 KiB) Przejrzano 4070 razy
Ostatnio zmieniony 25 lut 2014, o 17:07 przez Tarłosz, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Klikoś
Posty: 99
Rejestracja: 23 lip 2012, o 21:21
Auto: O3 + CTR FK2

Re: Leon FR 2.0 TDI/GT22

Post autor: Klikoś » 25 lut 2014, o 17:04

Ładny wynik. Graty!
ObrazekPiszę poprawnie po polsku.

Awatar użytkownika
Toldi
VAG-Racing TEAM
Posty: 2560
Rejestracja: 27 lip 2012, o 09:01
Auto: Golf 7R
Lokalizacja: WaWa

Re: Leon FR 2.0 TDI/GT22

Post autor: Toldi » 25 lut 2014, o 17:29

napisałęm już gdzie indziej - kresi fajne, auto jedzie fajnie i faktycznie z tyłu nie ma zasłony dymnej :)
Następnym razem testy z toledziakiem, bo clio jednak tylko do pewnego momentu może powalczyć.
pozdro600!
VW Golf 7R DSG Tornado Red

Tarłosz
EX klubowicz
Posty: 63
Rejestracja: 4 wrz 2012, o 13:40
Auto: Leon FR/GT220
Lokalizacja: w-wa
Kontaktowanie:

Re: Leon FR 2.0 TDI/GT22

Post autor: Tarłosz » 25 lut 2014, o 17:41

Toldi pisze: auto jedzie fajnie i faktycznie z tyłu nie ma zasłony dymnej :)
N
Dlatego nie balem sie tego napisac poniewaz byles z tylu:)

Awatar użytkownika
Lukione
Posty: 131
Rejestracja: 22 sie 2012, o 19:17
Auto: E90

Re: Leon FR 2.0 TDI/GT22

Post autor: Lukione » 25 lut 2014, o 18:06

Żeby nie było tylko niedomówien, zanim zajeliśmy się strojeniem Leona to wysłałem najpierw Michała na mineralną, żeby wrzucił mu serię. Auto po kilku latach wymagało konkretnego przeglądu, czas tego przeglądu przyspieszyła awaria aktuatora turbiny i nieustanny tryb awaryjny. Turbo zostało zregenerowane, wypłukałem cały układ dolotowy, poskręcałem na czysto i wyregulowałem nowy aktuator co dało ładniej wstającą turbinę. Tak jak Piotrek napisał, współpracujemy razem w kwestii gratów pomimo tego, że "stołuje" się u konkurencji i nie ma co robić sobie brudów na forach bo żadna ze stron na tym nie skorzysta. Najważniejsze, że Leon znowu gania i ma się dobrze ;-)

Awatar użytkownika
antoś
Posty: 186
Rejestracja: 29 wrz 2012, o 21:40
Auto: S3
Lokalizacja:

Re: Leon FR 2.0 TDI/GT22

Post autor: antoś » 25 lut 2014, o 18:38

I takie podejście ze strony Unitronica mi się bardzo podoba.

Bardzo fajny wykres, jeżeli nie ma dymu to gratulacje.

Tarłosz
EX klubowicz
Posty: 63
Rejestracja: 4 wrz 2012, o 13:40
Auto: Leon FR/GT220
Lokalizacja: w-wa
Kontaktowanie:

Re: Leon FR 2.0 TDI/GT22

Post autor: Tarłosz » 25 lut 2014, o 20:21

antoś pisze: Bardzo fajny wykres, jeżeli nie ma dymu to gratulacje.
powiem szczerze jestem cholernie milo zskoczony, chociaz az chce sie powiedziec nie dymi nie jedzie:)
Co do mocy nie spodziewalem sie niemozliwych wyników ale samochod uzyskuje lepsze parametry z dolu niz na nowszych rozwiazaniach np gtb 2260 i wiele nie odstaje a dodam ze brakuje jeszcze IC i dolotu

Awatar użytkownika
miro
Posty: 77
Rejestracja: 19 sty 2013, o 09:13
Auto: 1P FR 2.0TSI
Lokalizacja: KrK

Re: Leon FR 2.0 TDI/GT22

Post autor: miro » 25 lut 2014, o 21:16

Faktycznie wstaje rewelacyjnie jak na stare GT
zupełnie jakby to było GTB

zastanawia jedynie wysoka temperatura zasysanego powietrza, nie jest czasem przez to bardziej optymistyczny wynik ?

Tarłosz
EX klubowicz
Posty: 63
Rejestracja: 4 wrz 2012, o 13:40
Auto: Leon FR/GT220
Lokalizacja: w-wa
Kontaktowanie:

Re: Leon FR 2.0 TDI/GT22

Post autor: Tarłosz » 27 lut 2014, o 11:56

miro pisze:Faktycznie wstaje rewelacyjnie jak na stare GT
zupełnie jakby to było GTB

zastanawia jedynie wysoka temperatura zasysanego powietrza, nie jest czasem przez to bardziej optymistyczny wynik ?
wiesz co nie sadze chyba, poniewaz poprzednie hamowanie przed regeneracja turbo gdzie zasysane bylo 45stopni pokazalo 250Ps

Awatar użytkownika
Lukione
Posty: 131
Rejestracja: 22 sie 2012, o 19:17
Auto: E90

Re: Leon FR 2.0 TDI/GT22

Post autor: Lukione » 27 lut 2014, o 12:22

Wszystkie pomiary robimy tak samo, temperatura jest mierzona z OBD (nie jest to czujnik wsadzony do komory silnika). Gdyby nawiew był mocniejszy, albo w trakcie pomiaru polewane wodą na chłodnicę to wyszło by dokładnie to samo tylko moc nienormowana by się lekko podniosła. Znaczna część świata użytkowników hamowni maha tak robi pomiary, tylko w PL ludzie szukają sensacji w temperaturze powietrza zasysanego.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości