Octavia RS 2.0TSI by Unitronic

Awatar użytkownika
Lukione
Posty: 131
Rejestracja: 22 sie 2012, o 19:17
Auto: E90

Octavia RS 2.0TSI by Unitronic

Post autor: Lukione » 12 lut 2014, o 18:07

Dzisiaj wystroiliśmy finalnie fajną Octavie 2 RS 2.0TSI, efekt ciągle niższy od zamierzonego z racji wspaniałego wydechu by MG... Komorowy tłumik i zwężka z 3cali na 2.25 na końcówce...
Obrazek

Dodatkowo jako ciekawostkę pokażę ile daje złe zawieszenie turbosprężarki do głowicy (jest na to "procedura" której nalezy przestrzegać przy montażu, tutaj klient przyjechał po remoncie głowicy wynikłym z uszkodzenia napinacza łańcucha i "szpece" mu założyli turbine). Podejrzewalismy, że to było powodem wyniku tylko 322KM, ale dopiero dzisiaj miałem okazję poprawić turbo i wykres powyższy to jest ten sam soft co poniżej.
Obrazek

Także, jeżeli wymienialiście turbo i brakuje mocy to wiadomo gdzie szukać ;-)

Awatar użytkownika
antoś
Posty: 186
Rejestracja: 29 wrz 2012, o 21:40
Auto: S3
Lokalizacja:

Re: Octavia RS 2.0TSI by Unitronic

Post autor: antoś » 13 lut 2014, o 16:57

To jest jakiś stary wydech MG czy nowa konstrukcja?

W jaki sposób turbinę można źle zamontować?

Awatar użytkownika
Lukione
Posty: 131
Rejestracja: 22 sie 2012, o 19:17
Auto: E90

Re: Octavia RS 2.0TSI by Unitronic

Post autor: Lukione » 13 lut 2014, o 21:28

Nowa konstrukcja zamówiona jako gotowa do założenia.
No właśnie można ją źle założyć ponieważ od dołu dokręcana jest listwą a od góry szpilki ją dociskają do tej listwy, jak ktoś najpierw dokręci górę a potem listwe to turbina będzie za nisko.

Awatar użytkownika
antoś
Posty: 186
Rejestracja: 29 wrz 2012, o 21:40
Auto: S3
Lokalizacja:

Re: Octavia RS 2.0TSI by Unitronic

Post autor: antoś » 14 lut 2014, o 02:33

W Elsie jest wspomniana procedura, jednak mechanicy powinni czasami w nią zaglądać. :)

Awatar użytkownika
Lukione
Posty: 131
Rejestracja: 22 sie 2012, o 19:17
Auto: E90

Re: Octavia RS 2.0TSI by Unitronic

Post autor: Lukione » 14 lut 2014, o 11:02

Dokładnie, najtrudniej jest potem dochodzić po takich specjalistach co źle zrobili w samochodzie...

Awatar użytkownika
Lukione
Posty: 131
Rejestracja: 22 sie 2012, o 19:17
Auto: E90

Re: Octavia RS 2.0TSI by Unitronic

Post autor: Lukione » 12 cze 2014, o 14:35

Obrazek

Wynik po aktualizacji 8-)
Wpadło trochę mocniejsze sprzęgło, dołożyliśmy wskaźnik EGT i byliśmy w stanie "wylizać" trochę bardziej soft. Następny etap to będzie już filtr z TT-S.

Awatar użytkownika
Toldi
VAG-Racing TEAM
Posty: 2560
Rejestracja: 27 lip 2012, o 09:01
Auto: Golf 7R
Lokalizacja: WaWa

Re: Octavia RS 2.0TSI by Unitronic

Post autor: Toldi » 13 cze 2014, o 09:00

dawac go na rolke :twisted: :twisted: :twisted:
VW Golf 7R DSG Tornado Red

Awatar użytkownika
piotrekb_s3
Posty: 58
Rejestracja: 18 lis 2013, o 21:53
Auto: GTI ED30 BYD

Re: Octavia RS 2.0TSI by Unitronic

Post autor: piotrekb_s3 » 13 cze 2014, o 09:14

Następny etap bedzie jeszcze na k04 czy juz jakies bigT? Co do filtra to obecny to fabryczy z Tsi?

Awatar użytkownika
antoś
Posty: 186
Rejestracja: 29 wrz 2012, o 21:40
Auto: S3
Lokalizacja:

Re: Octavia RS 2.0TSI by Unitronic

Post autor: antoś » 13 cze 2014, o 10:54

A moglibyście shamować auto z czujnikiem temp. w okolicach zasysu, a nie z obd? Tak raz, proszę. Dla porównania. :)

Awatar użytkownika
Lukione
Posty: 131
Rejestracja: 22 sie 2012, o 19:17
Auto: E90

Re: Octavia RS 2.0TSI by Unitronic

Post autor: Lukione » 13 cze 2014, o 21:04

antoś pisze:A moglibyście shamować auto z czujnikiem temp. w okolicach zasysu, a nie z obd? Tak raz, proszę. Dla porównania. :)
Robiłem już taki porównawczy pomiar na A5 2.0TFSI z K04 w trakcie prac nad nim.
Obrazek

Następny wpadnie chyba tylko dolot z TTS, aktualny wynik na seryjnej puszce TSI.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość