Wszystko o: Opony

czester
Posty: 72
Rejestracja: 15 lip 2014, o 20:52
Auto: seat leon cupra

Re: Wszystko o: Opony

Post autor: czester » 5 lis 2014, o 19:29

Powiem Ci, że mnie powoli przekonujesz do tych KUMHO, mówisz że jesteś zadowolony. Od czasu do czasu jeżdżę na takie spotkania wieczorne i tam sprawdzamy swoje autka na 1/4. Mówisz, że powinny dać radę? Ty też masz autko mocne i jak? Daje radę intensywnie ruszyć bez większej straty trakcji? To jest dla mnie bardzo ważne, potrzebuję opon na dynamiczny start. Aaaa i jak ze ścieralnością? :) Trochę męczę, ale chcę się upewnić jak bym się na nie zdecydował :P

bolek80
Posty: 43
Rejestracja: 29 wrz 2014, o 23:57
Auto: Audi TT TFSI

Re: Wszystko o: Opony

Post autor: bolek80 » 14 lis 2014, o 16:07

Wiem,ze zima za pasem,ale paradoksalnie dobry moment na kupno opon letnich.Mieliście doczynienia z Pirelli P zero.Było tu kila opinii ale raczej nic konstruktywnego.

Awatar użytkownika
Qba
VAG-Racing TEAM
Posty: 1026
Rejestracja: 12 paź 2012, o 10:36
Auto: Seat Leon Cupra R
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Wszystko o: Opony

Post autor: Qba » 14 lis 2014, o 16:37

Moja Cupra na takich wyjechała z fabryki. Cóż mogę powiedzieć; niezła opona do normalnej i szybszej jazdy. Miałem ją też parę razy na torze i zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni radziła sobie przyzwoicie. Jeżeli szukasz uniwersalnej opony to myślę, że będzie to niezły wybór. Możesz się zastanowić jeszcze nad Michelin Pilot Sport 3 - równie dobra opona a może nawet i lepsza. Natomiast jeśli szukasz czegoś z zacięciem torowym (z możliwością jazdy na co dzień czy dojazdu na tor) to bez dwóch zdań polecam Kumho KU36 Ecsta.

bolek80
Posty: 43
Rejestracja: 29 wrz 2014, o 23:57
Auto: Audi TT TFSI

Re: Wszystko o: Opony

Post autor: bolek80 » 14 lis 2014, o 17:33

Dzięki Qba, używam auta głównie na co dzień. 2 razy w roku planuje jakiś tor. Wiec może pirelli będą ok

Semron

Re: Wszystko o: Opony

Post autor: Semron » 14 lis 2014, o 17:44


Awatar użytkownika
Qba
VAG-Racing TEAM
Posty: 1026
Rejestracja: 12 paź 2012, o 10:36
Auto: Seat Leon Cupra R
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Wszystko o: Opony

Post autor: Qba » 14 lis 2014, o 17:53

Spokojnie dadzą radę :) Michałek miał u siebie Michelin Pilot Sport 3 i kiedyś przejechałem się z nim na TrackDay w Ułężu i muszę powiedzieć, że bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie ta opona - jego zresztą chyba też ;) Chociaż jak patrzę na wskaźnik tread-wear to wygląda to no, że Pirelli jest bardziej miękką oponą (220 vs. 320) więc teoretycznie powinna lepiej trzymać. Na co dzień myślę, że nie odczujesz większej różnicy między tymi dwoma gumami. Bierz tą, na którą będziesz miał lepszą cenę.

@Semron - Tak ta. O który rozmiar pytasz?

edit: dla porównania, Kumho, o którym wcześniej wspominałem ma tread-wear na poziomie 180 ;)

Semron

Re: Wszystko o: Opony

Post autor: Semron » 14 lis 2014, o 19:11

Oczywiście o 18 mi chodzi. Wychodzi 438zł za sztuke.

Awatar użytkownika
Qba
VAG-Racing TEAM
Posty: 1026
Rejestracja: 12 paź 2012, o 10:36
Auto: Seat Leon Cupra R
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Wszystko o: Opony

Post autor: Qba » 14 lis 2014, o 19:20

To dobra cena. Tylko pytanie czy taki rozmiar chcesz (245/40)?

Awatar użytkownika
Piotrek
VAG-Racing TEAM
Posty: 2519
Rejestracja: 12 lip 2012, o 08:51
Auto: F25 / DCi BiT
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Wszystko o: Opony

Post autor: Piotrek » 14 lis 2014, o 19:54

Żeby skleiło 8-) :twisted: ;)

Awatar użytkownika
Qba
VAG-Racing TEAM
Posty: 1026
Rejestracja: 12 paź 2012, o 10:36
Auto: Seat Leon Cupra R
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Wszystko o: Opony

Post autor: Qba » 14 lis 2014, o 20:46

No raczej :twisted:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Modyfikacje stylistyczne oraz kosmetyka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości