Golf VI R - Daily Car project, STG4 450ps/530Nm

Awatar użytkownika
Kevin_mk6R
Posty: 45
Rejestracja: 16 sie 2015, o 23:44
Auto: VW Golf 6R
Kontaktowanie:

Re: Golf VI R - Daily Car project

Post autor: Kevin_mk6R » 20 sty 2016, o 13:26

qczarq pisze:Tylko Pamiętaj że na stage 3 u polskiego tunera możesz mieć mniej niż masz teraz :D
Tak na serio mierzyłeś furę w PL??
Bo na serii k04 to max 370 może plus jakiś grosz ale to nie po tych modach co planujesz i 450NM na seryjne sprzęgło płasko albo w peaku 500NM przy wysokim booście i na jeden strzał ;)

Jak chcesz koło 400KM to musisz kupić hybrydę albo ją zrobić.


latają w Polsce auta które maja 400ps na seryjnej k04 ale to nie jest mój cel... kolega robił dokładnie ten sam setup na tym samym silniku i zrobił 380ps/500Nm w compsporcie... wiec po cichu liczę na podobny wynik. Auto mierzone i soft zrobiony w profituning w Słowacji
Pozdrawiam
Krzysiek

K-SYSTEM - Kompleksowe usługi detailingu samochodowego.Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku:powłoki Gtechniq,kosmetyki Swissvax,Zymol,Gliptone itd. ZAPRASZAM!Sprawdź mnie :https://www.facebook.com/Ksystem1

Awatar użytkownika
qczarq
Posty: 156
Rejestracja: 3 sie 2012, o 09:17
Auto: EVO X FE
Lokalizacja: Poznań

Re: Golf VI R - Daily Car project

Post autor: qczarq » 20 sty 2016, o 20:38

Już widziałem te stage 3 na 400KM na seryjnej k04 które 360 łomotały na rolkach ;).
Żeby dosadniej Ci podkreślić. Nie da się zrobić z Twojego setupu 400KM na k04.
A nawet jak byś dobił do tej mocy na papierze to będzie to niestabilne.
2011-2017 Seat Leon 1P Cupra 450HP/560NM
2017- Mitsubishi Lancer Evolution X Final Edition

Nudzisz się w Poznaniu zajrzyj:

http://www.facebook.com/EkypaPN

Awatar użytkownika
Kevin_mk6R
Posty: 45
Rejestracja: 16 sie 2015, o 23:44
Auto: VW Golf 6R
Kontaktowanie:

Re: Golf VI R - Daily Car project

Post autor: Kevin_mk6R » 20 sty 2016, o 21:13

nie napisałem nigdzie kolego ze chce 400ps. 370-380s będzie dla mnie ok
te mody które są wymagane w stage III uważam za absolutny "must have" w Golfie R
Turbo poki co nie przewiduje zmieniać
Pozdrawiam
Krzysiek

K-SYSTEM - Kompleksowe usługi detailingu samochodowego.Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku:powłoki Gtechniq,kosmetyki Swissvax,Zymol,Gliptone itd. ZAPRASZAM!Sprawdź mnie :https://www.facebook.com/Ksystem1

Awatar użytkownika
qczarq
Posty: 156
Rejestracja: 3 sie 2012, o 09:17
Auto: EVO X FE
Lokalizacja: Poznań

Re: Golf VI R - Daily Car project

Post autor: qczarq » 20 sty 2016, o 22:16

Kevin_mk6R pisze:

SILNIK: 2.0 TSI CDLF
Status: 344ps / 468Nm
Plany: stage III 380-390ps/ ok490Nm
Trzymam kciuki za cokolwiek więcej jak 350-360KM i 450NM

Żeby było te 30-40 KM to musi być paliwo setka i doładowanie 1.8 bar.
A i tak nie ma gwarancji.
No chyba, że Ci ktoś kreski sprzeda ;)
2011-2017 Seat Leon 1P Cupra 450HP/560NM
2017- Mitsubishi Lancer Evolution X Final Edition

Nudzisz się w Poznaniu zajrzyj:

http://www.facebook.com/EkypaPN

Awatar użytkownika
Kevin_mk6R
Posty: 45
Rejestracja: 16 sie 2015, o 23:44
Auto: VW Golf 6R
Kontaktowanie:

Re: Golf VI R - Daily Car project

Post autor: Kevin_mk6R » 20 sty 2016, o 22:47

w chwili obecnej jest 347 i 460Nm nie wierze by było mniej
Pozdrawiam
Krzysiek

K-SYSTEM - Kompleksowe usługi detailingu samochodowego.Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku:powłoki Gtechniq,kosmetyki Swissvax,Zymol,Gliptone itd. ZAPRASZAM!Sprawdź mnie :https://www.facebook.com/Ksystem1

Awatar użytkownika
Klikoś
Posty: 99
Rejestracja: 23 lip 2012, o 21:21
Auto: O3 + CTR FK2

Re: Golf VI R - Daily Car project

Post autor: Klikoś » 21 sty 2016, o 12:30

Jak zdrowy motor to 370 powinno być. Ja mam u siebie cooler, wywalone klapki, paliwo 100 i 345/450 jest, a jak dołożę zawór paliwa w końcu to może i pyknie coś lekko w górę.
ObrazekPiszę poprawnie po polsku.

Semron

Re: Golf VI R - Daily Car project

Post autor: Semron » 21 sty 2016, o 12:36

Rób śmiało powinno być 370. W swojej byłej Cuprze miałem 388km zresztą wykres masz do wglądu w odpowiednim dziale ;)

Edit:
Masz rację również uważam, że to zbędna dyskusja dlatego wszystkie posty nie związane bezpośrednio Golfem przeniosłem do innego tematu.

Awatar użytkownika
Kevin_mk6R
Posty: 45
Rejestracja: 16 sie 2015, o 23:44
Auto: VW Golf 6R
Kontaktowanie:

Re: Golf VI R - Daily Car project

Post autor: Kevin_mk6R » 3 lut 2016, o 19:51

zrobiłem duzy serwis eRki

olej Millers XF 5W40 + filtr Mann'a
nowa obudowa filtra oleju - nie wiem kto wymyślił by to było z takiego lichego plastiku, starą ktoś tak dokręcił ze się rozsypała przy odkrecaniu
Filtr paliwa Knecht
Filtr kabinowy z węglem Knechta
Filtr Powietrza Knecht
Filtr Oleju Haldex + olej
nowy poprawiony zawór odmy + uszczelka OE VW
Popychacz pompy paliwa + uszczelniacz Febi

Obrazek

a tu porównanie filtra oleju Haldexa po 57tys km z nowym - warto go wymienić...
Obrazek

wymieniłem odmę na nowa poprawiona przez VW + nowa uszczelka :)
Obrazek

Obrazek

kupiłem popychacz i uszczelnienie i okazało się ze po 57tyś km popychacz jest jak nowy, żadnych śladów zużycia... następna kontrola przy kolejnej wymianie oleju
po lewej popychacz wyciągnięty z auta po prawej... nowy jeszcze nie rozpakowany
Obrazek
Pozdrawiam
Krzysiek

K-SYSTEM - Kompleksowe usługi detailingu samochodowego.Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku:powłoki Gtechniq,kosmetyki Swissvax,Zymol,Gliptone itd. ZAPRASZAM!Sprawdź mnie :https://www.facebook.com/Ksystem1

Awatar użytkownika
qczarq
Posty: 156
Rejestracja: 3 sie 2012, o 09:17
Auto: EVO X FE
Lokalizacja: Poznań

Re: Golf VI R - Daily Car project

Post autor: qczarq » 4 lut 2016, o 15:31

Tą obudowę można kupić aluminiową w dobrych sklepach tuningowych. Mam taką i już się nie rozlatuje.
2011-2017 Seat Leon 1P Cupra 450HP/560NM
2017- Mitsubishi Lancer Evolution X Final Edition

Nudzisz się w Poznaniu zajrzyj:

http://www.facebook.com/EkypaPN

Awatar użytkownika
Kevin_mk6R
Posty: 45
Rejestracja: 16 sie 2015, o 23:44
Auto: VW Golf 6R
Kontaktowanie:

Re: Golf VI R - Daily Car project

Post autor: Kevin_mk6R » 4 lut 2016, o 16:23

Wiem ze można... ale nie chciałem czekać tydzień czy dwa na zamówienie z USA czy z UK, auto zostało by unieruchomione a ze jest to moje daily to nie mogłem sobie na to pozwolić...stara obudowa nie rozleciała się do końca, nie ciekło z niej ale nie będę ryzykować jeżdżenia z nią. zamówiłem nową w aso. Da się to gdzieś w Polsce zamówić??
Pozdrawiam
Krzysiek

K-SYSTEM - Kompleksowe usługi detailingu samochodowego.Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku:powłoki Gtechniq,kosmetyki Swissvax,Zymol,Gliptone itd. ZAPRASZAM!Sprawdź mnie :https://www.facebook.com/Ksystem1

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości